Chiropraktyka Mc Timoney-Corley’a

To skuteczny system terapii manualnej w bólu kręgosłupa, przepuklinach - dyskopatii „wypadnięciu dysku” rwie kulszowej, barkowej, skrzywieniu kręgosłupa - miednicy, bólu głowy itp. Chiropraktyka została opracowana w USA od stu dwudziestu  lat jest rozwijana i doskonalona w wielu krajach. Chiropraktyka to holistyczne unikalne podejście, oparte na dogłębnej analizie działania układu nerwowego, mechaniki układu ruchu i zaburzeń w nich powstających. Dzięki swej unikalnej technice, wykorzystującej oscylacje, mobilizacje i  manipulacje w sposób delikatny ale bardzo efektywny potrafi zrównoważyć układ nerwowy i ruchu. Eliminując przyczyny schorzeń - wyeliminuj objawy choroby  i  ból. Zaniedbania kręgosłupa to najczęściej dolegliwości odwracalne i w większości można je wyleczyć, aby tego dokonać musimy poświęcić na to potrzebny czas wykonując serie zabiegów i wprowadzić zmiany w życiu.

Początkowa opieka chiropraktyczna aby była skuteczna musi być intensywna. Zabiegi  powtarzamy 1-4 x DZIENNIE 1-4 x RAZY W TYGODNIU  w seriach do 16-24  spotkań zależnie od stopnia bólu i schorzenia. Efekt zabiegu jest natychmiastowy lub w czasie 48 godzin możemy odczuwać natychmiastową poprawę lub być osłabieni, a dolegliwości bólowe mogą osłabnąć lub czasowo nasilić się aby później zniknąć, to normalna reakcja tak jak zmęczenie po dużym wysiłku sportowym czy ciężkiej pracy. Po zabiegu powinniśmy odpocząć, ograniczając intensywne zajęcia, ciężką pracę i sport !!! Powrót do zdrowia i regeneracja tkanek i pozbycie się bólu przebiega w różnym czasie, ale najszybciej, jeżeli stosujemy „5 Zaleceń Chiropraktyka” i wykonujemy pokazane przez chiropraktyka ćwiczenia.

Po ustaniu dolegliwości zalecam korzystanie z regularnych  zabiegów kontrolnych chiropraktyki kręgosłupa po 1-2 miesiącu i później regularnie co pół roku. Tak jak kontrolujesz zęby u dentysty.

Polecam zakup karnetu obniżającego cenę - możliwość rozłożenia wpłaty - na dwie raty!

Początkowa opieka chiropraktyczna metody McTimoney-Corley’a łączy w sobie prace nie tylko na tkance kostnej, ale również na tkance miękkiej. W związku z tym mobilizacyjne techniki są często stosowane razem z pracą na tkance miękkiej. Często chiropraktyk sugeruje ćwiczenia, zmiany w diecie oraz w stylu życia, aby pacjent jak najszybciej powrócił do zdrowia. W takim przypadku kooperacja pacjenta jest tutaj niezbędna. Po osiągnięciu dobrego stanu zdrowia, późniejsze sześciomiesięczne wizyty u chiropraktyka pomogą w utrzymaniu dobrego zdrowia. Poza tym wizyty te pozwolą na wyeliminowanie małych problemów zdrowotnych zanim staną się one wielkie!

Osoby zainteresowane dobrym zdrowiem, nie tylko w krajach Europy zachodniej, ale i w Polsce poczynając od dzieci, a kończąc na dorosłych wybierają opiekę chiropraktyczną, aby czuć się dobrze i dobrze się prezentować. Osoby o prostych kręgosłupach trzymają się prosto, bo czują się zdrowo i tym zwracają na siebie uwagę. Poza tym styl życia z uwzględnieniem opieki chiropraktycznej zaoszczędza dużo naszego czasu i pieniędzy przez to, że pomaga nam cieszyć się dobrym zdrowiem. Dodatkową zaletą opieki chiropraktycznej jest fakt, że jest ona dostosowana do potrzeb pacjenta, co czyni ją wyjątkowo efektywną.

Należy pamiętać, że chiropraktyka jest nauką, sztuką i filozofią, która zajmuje się związkiem pomiędzy strukturami aparatu ruchu, głównie: miednicy, kręgosłupa i czaszki, a funkcyjnością układu nerwowego człowieka, dlatego że związek ten może mieć znaczący wpływ na odrestaurowanie i utrzymanie dobrego zdrowia.Bóle pleców, krzyża i głowy, drętwienie oraz mrowienie w kończynach górnych i dolnych oraz inne problemy zdrowotne mogą być spowodowane przez zmiany strukturalne w kręgosłupie.

Chiropraktyka analizuje proces powstawanie choroby i eliminuje zaburzenia czynnościowe aparatu ruchu i narządów wewnętrznych, tj. stany, gdzie mimo braku patologii w obiektywnych badaniach lekarskich utrzymują się dolegliwości zmuszające pacjenta do przewlekłego przyjmowania leków. Jeżeli tak jest w Państwa przypadku, chiropraktyk jest najwłaściwszą osobą, do której należy zwrócić się o pomoc i zapraszam do mojego gabinetu.